Z giełdy. Gliwice
            
				Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1990 / 220 | 
      furgon | 
      4,2 tys. zł | 
    
    
      | MB 308 D 2.3 D | 
      1994 / 105 | 
      furgon | 
      15 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 108 2.3 D | 
      1993 / 170 | 
      bus (7-os.) | 
      19 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1998/ 202 | 
      bus (9-os.) | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      1999 / 250 | 
      autolaweta | 
      34 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 D | 
      2000 / 89 | 
      furgon | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.5 D | 
      2001 / 189 | 
      wywrotka | 
      26 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 D | 
      2001 / 188 | 
      furgon | 
      26,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 D | 
      2003 / 120 | 
      furgon | 
      18,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2005 / 128 | 
      furgon | 
      37 tys. zł |