Z giełdy. Elizówka
            
				W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
W niedzielę pojawiło się tu dużo aut z początku lat 90. Najwięcej wśród nich było Peugeotów i Fiatów, których ceny były najniższe. Duże zainteresowanie wzbudzał rzadko spotykany u nas Chevy Van. Na masywny amerykański wóz z paliwożernym, benzynowym silnikiem 5,7 litra szukający diesli bywalcy giełdy patrzyli niemal jak na UFO.
  
    
    
    
      | Chevrolet G20 Van 5.7 V8 B | 
      1977 / --- | 
      kombi | 
      6,1 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1992 / 260 | 
      izoterma | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 
      1993 / 200 | 
      furgon | 
      11,4 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1996 / 260 | 
      brygadowy | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 D | 
      1998 / 165 | 
      furgon | 
      6,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1998 / 259 | 
      kombi | 
      17,8 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 
      2000 / 277 | 
      furgon | 
      12,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 TD | 
      2000 / 165 | 
      furgon | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2003 / 139 | 
      furgon | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T5 1.9 TDI | 
      2004 / 74 | 
      furgon | 
      49,0 tys. zł |