Z giełdy. Gliwice
            
				Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
  
    
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 
      1990 / 195 | 
      wywrotka (3-stronna) | 
      26,4 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1991 / 155 | 
      skrzynia | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT40 2.4 TDI | 
      1992 / 185 | 
      skrzynia | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 412 2.9 TDI | 
      1996 / 275 | 
      platforma | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | VW Transporter 1.9 TD | 
      1997 / 191 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 DOKA 1.9 TD | 
      1998 / 175 | 
      skrzynia | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      1999 / 189 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 175 | 
      furgon | 
      21,9 tys. zł | 
    
    
      | VW Transporter 2.5 TDI | 
      1999 / 135 | 
      kombi | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      2001 / 171 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł |