Z giełdy. Słomczyn
            
				Sporo potencjalnych kupców gromadzi się tu ostatnio przy autach z zabudowami skrzyniowymi i podwoziach pod zabudowę. Co ciekawe, skrzyniówki i ramy najczęściej oglądają drobni przewoźnicy świadczący usługi pomocy drogowej. - Taki wóz stosunkowo łatwo i tanio można przerobić na autolawetę, a na rynku brakuje używanych, fabrycznych holowników - usłyszeliśmy. 
Sporo potencjalnych kupców gromadzi się tu ostatnio przy autach z zabudowami skrzyniowymi i podwoziach pod zabudowę. Co ciekawe, skrzyniówki i ramy najczęściej oglądają drobni przewoźnicy świadczący usługi pomocy drogowej. - Taki wóz stosunkowo łatwo i tanio można przerobić na autolawetę, a na rynku brakuje używanych, fabrycznych holowników - usłyszeliśmy. Wśród podwozi pod zabudowę i skrzyniówek najwięcej było tu w niedzielę pojazdów młodszych, głównie z lat 2000-2005, o DMC do 3,5 t.
  
    
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      2000 / 171 | 
      rama | 
      18,6 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2000 / 192 | 
      skrzynia | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 310 2.9 TD | 
      2000 / 227 | 
      skrzynia | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 311 2.2 CDI | 
      2000 / 181 | 
      skrzynia | 
      34,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.5 TD | 
      2001 / 175 | 
      skrzynia | 
      35,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2002 / 169 | 
      rama | 
      26,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2002 / 111 | 
      rama | 
      36,2 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2003 / 140 | 
      skrzynia | 
      42,6 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 
      2004 / 147 | 
      rama | 
      39,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 308 2.2 CDI | 
      2005 / 133 | 
      rama | 
      44,0 tys. zł |