Z giełdy. Elizówka
            
				Sporo było niewielkich dostawczaków francuskiej i niemieckiej produkcji. Wśród młodszych aut największym zainteresowaniem cieszyły się Ople Combo i Fordy Transity Connect. Zauważyliśmy, że z aut za mniejsze pieniądze najczęściej kupowano rodzimego Poloneza Trucka. Wystawiony w niedzielę benzynowy Truck 1.6 w niezłym stanie i z silnikiem po kapitalnym remoncie sprzedał się za 2,6 tys. zł.
Sporo było niewielkich dostawczaków francuskiej i niemieckiej produkcji. Wśród młodszych aut największym zainteresowaniem cieszyły się Ople Combo i Fordy Transity Connect. Zauważyliśmy, że z aut za mniejsze pieniądze najczęściej kupowano rodzimego Poloneza Trucka. Wystawiony w niedzielę benzynowy Truck 1.6 w niezłym stanie i z silnikiem po kapitalnym remoncie sprzedał się za 2,6 tys. zł.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 
      1987 / 360 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1990 / 274 | 
      brygadowa | 
      10,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B | 
      1993 / 150 | 
      skrzynia | 
      2,6 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      1995 / 177 | 
      furgon | 
      9,8 tys. zł | 
    
    
      | Citroen C15 1.8 D | 
      1996 / 188 | 
      furgon | 
      5,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1996 / 223 | 
      kontener | 
      28,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 124 | 
      chłodnia | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      2000 / 219 | 
      furgon | 
      24,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 180 | 
      kombi | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.7 DTI | 
      2003 / 120 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł |