Z giełdy. Elizówka
            
				Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
Ten, kto w niedzielę szukał tu małego dostawczaka, kończył obchód placu z nieciekawą miną. Wśród samochodów klasy Mercedesa Vito wybór był mizerny, a w alejce z wozami na bazie aut osobowych stały tylko dwa egzemplarze. Obydwie oferty to wozy pochodzące z flot zachodnich firm, w niezłym stanie i serwisowane, ale z pokaźnymi przebiegami jak na swój rocznik.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1994 / 215 | 
      brygadowa | 
      18,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 
      1994 / 265 | 
      skrzyniowa | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 D | 
      1996 / 200 | 
      kombi | 
      17,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1998 / 241 | 
      furgon | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1998 / 230 | 
      bus (9 os.) | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.8 DTI | 
      2000 / 198 | 
      furgon | 
      28,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 175 | 
      kombi | 
      26,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 
      2001 / 196 | 
      furgon | 
      15,9 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.6 B+G | 
      2003 / 215 | 
      furgon | 
      19,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2005 / 242 | 
      furgon | 
      52,0 tys. zł |