Z giełdy. Gliwice
            
				Spora podaż (około 60 pojazdów) i niewielu kupujących - tak w skrócie można scharakteryzować sytuację w ciężarowo-dostawczej części giełdy. Potencjalni nabywcy mieli do wyboru wszystkie ważniejsze marki i najróżniejsze typy zabudów. Zawiedzeni mogli być tylko szukający starych aut za kilka tysięcy złotych, bowiem ponad 10-letnich dostawczaków było wyjątkowo mało.
Spora podaż (około 60 pojazdów) i niewielu kupujących - tak w skrócie można scharakteryzować sytuację w ciężarowo-dostawczej części giełdy. Potencjalni nabywcy mieli do wyboru wszystkie ważniejsze marki i najróżniejsze typy zabudów. Zawiedzeni mogli być tylko szukający starych aut za kilka tysięcy złotych, bowiem ponad 10-letnich dostawczaków było wyjątkowo mało.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.0 B+G | 
      1992 / 198 | 
      skrzynia | 
      12,8 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.4 TD | 
      1993 / 231 | 
      wywrotka | 
      25,4 tys. zł | 
    
    
      | VW Transporter 1.9 TD | 
      1994 / 122 | 
      furgon | 
      12,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1995 / 263 | 
      bus (9 os.) | 
      11,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 B+G | 
      1996 / 210 | 
      furgon | 
      18,3 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 JTD | 
      1996/ 170 | 
      izoterma | 
      22 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      1998 / 188 | 
      furgon | 
      15 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 DCI | 
      1999 / 156 | 
      bus (9 os.) | 
      21,8 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 2.0 D | 
      1999 / 154 | 
      bus (9 os.) | 
      24 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2004 / 147 | 
      bus (9 os.) | 
      61.9 tys. zł |