Z giełdy. Gliwice
            
				Na ogół dominują tu dostawczaki produkcji niemieckiej, lecz tym razem miał miejsce prawdziwy francuski desant. Auta marek Renault, Peugeot i Citroen stanowiły ponad połowę z ok. pięćdziesięciu wystawionych na sprzedaż. Niektóre miały jeszcze zagraniczne rejestracje, w wielu zamiast wywieszek z cenami widniały zachęty do telefonicznych negocjacji.
Na ogół dominują tu dostawczaki produkcji niemieckiej, lecz tym razem miał miejsce prawdziwy francuski desant. Auta marek Renault, Peugeot i Citroen stanowiły ponad połowę z ok. pięćdziesięciu wystawionych na sprzedaż. Niektóre miały jeszcze zagraniczne rejestracje, w wielu zamiast wywieszek z cenami widniały zachęty do telefonicznych negocjacji.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 TD | 
      1991 / 198 | 
      furgon | 
      10,9 tys. zł | 
    
    
      | MB 406 2.4 D | 
      1994 / 231 | 
      wywrotka | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1994 / 122 | 
      furgon | 
      14,4 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      1995 / 263 | 
      skrzynia | 
      17,6 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 HDI | 
      1998 / 360 | 
      furgon | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      1998 / 270 | 
      bus (9 os.) | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumpy 1.9 TD | 
      1999 / 188 | 
      furgon | 
      12,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 D | 
      1999 / 156 | 
      furgon | 
      19,7 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 
      2002 / 121 | 
      furgon | 
      34,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 3.0 TD | 
      2005 / 147 | 
      furgon | 
      56,9 tys. zł |