Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1991 / 310 | 
      skrzynia | 
      9,5 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1992 / 357 | 
      skrzynia | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1993 / 295 | 
      skrzynia | 
      16,6 tys. zł | 
    
    
      | MB 410 2.9 D | 
      1994 / 362 | 
      kontener | 
      28,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      1997 / 290 | 
      kontener | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Midliner 6.2 D | 
      1997 / 412 | 
      skrzynia | 
      39,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT 46 2.5 TD | 
      1999 / 245 | 
      kontener | 
      38,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2000 / 190 | 
      skrzynia | 
      39,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 
      2002 / 163 | 
      kontener | 
      44,0 tys. zł | 
    
    
      | Kia K 2500 2.5 TD | 
      2003 / 170 | 
      kontener | 
      32,0 tys. zł |